Re: brak CD pod win

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 00:49:32 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 17 Apr 2000 23:49:23 +0200
is the real date, "ZbyszekR" <zbyszekr_at_astercity.net> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Wyłącz DMA we właściwościach cd romu
>[panel ster.-system-menadzer urządzeń-cd rom]

To nie to. Jesli instalacja jest robiona po zabootowaniu z dyskietki,
to nic dziwnego, ze Winda nie widzi CD podczas pierwszego
uruchomienia. Musisz zrobic Format c: /s, skopiowac na C:\ ster do CD
i mscdex i napisac odp. configi, zeby po wystartowaniu z dysku byl
widziany CD. dopiero wtedy instaluj Winde - Twoje klopoty sie skoncza,
bo Winda przy pierwszym uruchomieniu po instalacji, konczac setup,
korzysta jeszcze z "rzeczywistego" drivera CD. Jesli go nie znajdzie,
to nie widzi kompaktu. KaPeWu?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--