Re: ATA 100

Autor: Marcin Piotrowski (WGK) (mpiotrowski_at_wgk.waw.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 00:23:04 MET DST

Scorpio napisał(a)
> Nic tylko dorwac jakas Barakude i sprawdzic...

Ja wlasnie mam dwie Barracudy 28GB i sprawdzalem. Na pojedynczej tasmie
UDMA-66 dyski pracuja z transferami o 50% wiekszymi niz na pojedynczym
UDMA-33. Jednak jeden dysk osiaga przy cacheowanym transferze max 24 MB (bez
cache maz 10MB) wiec ma jeszcze troche do maksymalnych mozliwosci UDMA-33 a
co dopiero do UDMA-66 nie mowiac juz o setce. Wiec smiem sadzic ze ATA-100
daje tylko tyle ze dwa dyski poleca na maksymalnych transferach na jednej
tasmie, a pojedynczo nie wykozystaja nawet mozliwosci UDMA-33. Oczywiscie
pozostaje jeszcze element kompatybilnosci. Zawsze lepiej mies dwa uzadzenia
zgodne z tym samym standardem niz jeden taki drugi taki.

--
Marcin Piotrowski
Serwis internetowy Warszawskiej Giełdy Komputerowej