Odp: ATA 100

Autor: Scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 00:26:45 MET DST

Ja mam IBM GXP DJNA 9,1 GB i po zmiany plyty z Fic 503+(UDMA 33) na Fic
503A(UDMA 66), nie stwiewrdzilem przyrostu wydajnosci(moze jakies 5%), a
caly czas mam tylko 1 dysk podlaczony do IDE. Moze w przypadku Barracudow ze
wzgledy na wysoki transfer wewn. sytuacja przedstawia sie nieco inaczej, ale
nie chce mi sie wierzyc zeby przyrost byl tak duzy(za piekne, zeby moglo byc
prawdziwe). Nic tylko dorwac jakas Barakude i sprawdzic...