Re: pecet to syf (c.d.)

Autor: mahdi al-salim (mahdi_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 18:14:02 MET DST

 "Konrad 'Wild_Vise' Sobczak" <kon_sob_at_friko6.onet.pl> napisał / wrote:

> mahdi al-salim napisał(a) w wiadomości: <8de16g$o8$1_at_korweta.task.gda.pl>...>Na poczatek
chcialem cie pozdrowic:Koles jak na ciebie patrze(tudziez ogladam twoje posty) to jestem zaaborcja.....
Podpowiem ci jeszcze ze napewno nie spłodzil cie twojojciec.....>Pytanko.>Jesli pecet jest taki
genialny,
to skad ta lista? Skad na niej tyleproblemow? Preciez to jest najlepszy>komputer swiata.
BUUUUUHHHAAAHHAAAAAAA..

Raduj sie bo to prawda......

BUUUUUHHHAAAHHAAAAAAA..

>Ludzie kupcie sobie Amigi!!!! Problemy skacza
>sie NATYCHMIAST!!!
>Wiesz kiedy "AMOGA" jak to wczesniej napisales jest szybsza od PC....wiesz... kiedy
>spada na podloge....

Dwie odpowiedzi:
1.) Pala z fizyki. Pecet jest duzo ciezszy, a to znaczy, ze wlasnie w spadaniu byl by szybszy.
2.) Widze, ze 'kolega' nie slyszal o procesorach PowerPC. Najwolniejszy PPC jest szybszy
od najszybszego pENTIUM.

>Jak myslicie. Skad na listach Amigowskich permanentna cisza???? BO NIE
MAPROBLEMOW!!!!!
Niech zgadne...firma ZŁOMODORE upadła... a amigowcy poumierali z zalutudziez ze
starosci? abo zamienili "przyjaciółke" na podstawke pod kubek?

BUUUUUHHHAAAHHAAAAAAA..
Firma ZŁomodore (tu sie zgadzam) nie byla ani najlepszym, ani OSTATNIM wlascicielem amigi.

>I nie ma z nimi ZADNYCH
>klopotow!!!!!!!

>Jak juz spadnie to sa.....

Moja Amiga nie spada. Nie zucam nia, bo mnie nigdy nie denerwuje, w przeciwienstwie do
kilkunastu pecetow, przy ktorych pracuje (z tym, ze tych nie zucam, bo by mnie wylali z
roboty - a zreszta - moze to by bylo najlepsze wyjscie? Nerwy bym zaoszczedzil)