Re: pecet to syf (c.d.)

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 12:45:57 MET DST

mahdi al-salim wrote:

> Dwie odpowiedzi:
> 1.) Pala z fizyki. Pecet jest duzo ciezszy, a to znaczy, ze wlasnie w spadaniu byl by szybszy.

ROTFL! W podstawówce jeszcze nie miałeś o spadku swobodnym ciał czy twój
mały móżdżek nie zdołał tego pojąć? ;->. Opór powietrza jest przy takich
masach znikomy i zaniedbywalny.

> 2.) Widze, ze 'kolega' nie slyszal o procesorach PowerPC. Najwolniejszy PPC jest szybszy
> od najszybszego pENTIUM.

Widzę, że nigdy nawet na oczy nie widziałeś Maka. Otóż np i-Mac w Quake
ma wydajność iP-120 ;->. Dodatkowo iMac cache'uje pamięć do 32 MB (bo
jaki inaczej wyjaśnić spadek szybkości przy dołożeniu pamięci). To
trochę mało. Nie uważasz? A jaką ciekawą szybkość ma w sieci. Wydruk 30
stron przez sieć miałem już po bagatelka 5h (na G3). Na tym G3 system
uruchamiał się jakieś 3-5 min. Doświadczeni użytkownicy Maka doradzali
mi abym nie otwierał zbyt dużo okienek bo się wywali. I faktycznie.
Paranoja.

> Moja Amiga nie spada. Nie zucam nia, bo mnie nigdy nie denerwuje, w przeciwienstwie do
> kilkunastu pecetow, przy ktorych pracuje (z tym, ze tych nie zucam, bo by mnie wylali z
> roboty - a zreszta - moze to by bylo najlepsze wyjscie? Nerwy bym zaoszczedzil)

Jeżeli twoja praca wygląda w ten sam sposób jak ortografia i wiadomości
to dziwię się, że dotychczas tego nie zrobili. ;-)

Ach już wiem! Ty jesteś sprzątaczem/ką i te kilkanaście pecetów to po
prostu z kurzu wycierasz. Zapewne Amiga ze względu na swoje kształty
łatwiej się czyści niż PC i stąd ta awersja.