Re: WIELKA PRO¦BA

Autor: Yon (xx_mg_xx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 13:42:27 MET DST

On Sun, 16 Apr 2000 21:41:05 +0200, "Krzysztof Chru¶ciel"
<kchrus_at_sgh.waw.pl> stwierdzil, ze:

>Witam wszystkich !!!
>Być może zwracam się z pytaniem do niewłaściwej listy dyskusyjnej, ale mimo
>to błagam pomóżcie.
>Otóż mam problem chcę kupić sobie monitor 17" i nie wiem dokładnie jaki.
>Dlatego proszę wszystkich, którzy mogą mi pomóc (np. mają może, albo
>widzieli u kumpla, czy też mają jakieś inne sprawdzone informacje).
>Waham się między następującymi modelami
>- Samsung 750s
>- Philips 107s
>- Hyundai Delux Scan 7687
>- Hyundai Delux Scan 7770
>- LG 775
> [...]

Z tych to na pewno omijaj z daleka Bridge.
Kupiono parę takich do mjej firmy - no i ... to był bardzo niedobry
zakup.
Z tej kategorii cenowej, to albo LG 775, albo Samsung 750s,
albo Belinea, albo starsze CTXy (seria VL)

pozdrowienie

Yon of Sea