WIELKA PROŚBA

Autor: Krzysztof Chruściel (kchrus_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 21:41:05 MET DST

Witam wszystkich !!!
Być może zwracam się z pytaniem do niewłaściwej listy dyskusyjnej, ale mimo
to błagam pomóżcie.
Otóż mam problem chcę kupić sobie monitor 17" i nie wiem dokładnie jaki.
Dlatego proszę wszystkich, którzy mogą mi pomóc (np. mają może, albo
widzieli u kumpla, czy też mają jakieś inne sprawdzone informacje).
Waham się między następującymi modelami
- Samsung 750s
- Philips 107s
- Hyundai Delux Scan 7687
- Hyundai Delux Scan 7770
- LG 775
- Hitachi CM 610 ET
- Bridge BM 17F
- TECO TE 795

ZA WSZELKIEGO RODZAJU INFORMACJE BĘDĘ WDZIĘCZNY
JEŚLI WAM BĘDZIE WYGODNIEJ TO ODPOWIEDZI MOŻECIE PRZESYŁAĆ MI NA PRIVA.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ

Tymczasem pozdrawiam
Krzysio

kchrus_at_sgh.waw.pl