Re: Odp: Odp: GeForce a praca wielomonitorowa

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 00:24:55 MET DST

On Thu, 13 Apr 2000 09:55:40 +0200, "Andrzej Nowinski"
<nwa_at_mofnet.gov.pl> wrote:

Hi Def :-).

>mialem dokladnie to samo. Jakis dziwny komunikat ze ekran musi miec wiecej
>niz 4ry bit, czy jakos tak (na kazdej glebokosci ekranu). Problem
>rozwiazalem instalujac oryginalne sterowniki creative bowiem tylko na NVIDI
>dzialy sie takie szopki. Coz, creative jest wolniejszy ale widac w tej
>konfiguracji dziala sprawniej.
Zainstalowalem ostatnie stery Diamonda do Vipera 550, zrobilem upgrade
biosu Mistique v1.8(RR) , najnowsze stery i..... !#$!*#%%^$!^!*
Brak mi juz pomyslow. Specjalnie zainstalowalem win98 zeby nie uzywac
Profili sprzetowych i jak sie okazuje jestem na nie skazany :-(

>Mial bym do Ciebie pytanie. Czy mozesz sprawdzic do jakiej temperatury
>grzeje sie matrox razem z RR? Moj osiaga okolo 70 C! (ale pracuje normalnie)
>Wczesniej chyba tego nie bylo, ale nie jestem pewien... Wyglada na to ze
>karta mi sie psuje ;(
W trybie jalowym - tzn. zwykle wyswietlanie grafiki ma tempreature
ok. 30 C a jak g mocniej docisne skacze moze o ok 10C. Pomiary tak na
oko.

Pozdrowka
GLide