Odp: Odp: GeForce a praca wielomonitorowa

Autor: Andrzej Nowinski (nwa_at_mofnet.gov.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 09:55:40 MET DST

> biega jak to na TNT tylko przy takiej konfiguracji nie moge
> zainstalowac sterow do RainbowRunnera. Mialem nadzieje, ze wszystko
> uda mi sie jakos pogodzic a tu nic.

mialem dokladnie to samo. Jakis dziwny komunikat ze ekran musi miec wiecej
niz 4ry bit, czy jakos tak (na kazdej glebokosci ekranu). Problem
rozwiazalem instalujac oryginalne sterowniki creative bowiem tylko na NVIDI
dzialy sie takie szopki. Coz, creative jest wolniejszy ale widac w tej
konfiguracji dziala sprawniej.

Mial bym do Ciebie pytanie. Czy mozesz sprawdzic do jakiej temperatury
grzeje sie matrox razem z RR? Moj osiaga okolo 70 C! (ale pracuje normalnie)
Wczesniej chyba tego nie bylo, ale nie jestem pewien... Wyglada na to ze
karta mi sie psuje ;(

--
Andrzej Daniel Nowinski
  nwa_at_mofnet.gov.pl