Odp: Schneider 512k

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 00:27:40 MET DST

krys <krys__at_poczta.avt.pl> w artykule news:38f78c98$1_at_news.vogel.pl pisze...

> Mam prośbę.Czy może mi ktoś powiedzieć co to za cudo?
> Siostra przywiozła je z Niemiec dla dziecka i teraz
> nie wie co z tym zrobić.
> Z jej opisu wynika, że cała elektronika jest umieszczona
> wraz z monitorem w jednej obudowie i oprócz tego posiada
> klawiaturę i jakąś drukarkę.
> Bardzo proszę o pomoc, najlepiej na priva ,bo wkrótce się
> do niej wybieram (300 km) i mam nadzieję, że uda mi się tą
> machinę uruchomić.
>
> Z góry dziękuję.
>
> --
> Krzysiek

Widziałem coś takiego jakieś 10 lat temu - jest to po prostu zrobiona przez
Amstrada/Schneidera przeróbka IBM PC XT (jak widzę - wersja 1512- 512kB
RAM)
miał (o ile mnie pamięć nie myli) 2 stacje 5,25 360kB, lub 1 stację i HDD
(10 lub 20MB)
Miał również rozszerzoną wersję karty EGA - dodatkowe tryby graficzne).

Teraz raczej do niczego się nie nada....

A najlepiej skocz na stronę poświęconą starym Amstradom.
http://web.ukonline.co.uk/cliff.lawson/ - tam znajdziesz wszystkie potrzebne
informacje (włącznie z kopiami oryginalnych dyskietek).

Pozdrowienia

Rob.