Re: Z AT na ATX

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 00:25:08 MET DST

On Sat, 15 Apr 2000 12:01:41 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Nie opłaca się. Taniej wyjdzie kupienie nowej porządnej obudowy
>niż krojenie i przerabianie starej i szukanie osobnego zasilacza.

HeHe.
Znowu sie z Toba nie zgodze.
Sam przerobilem Big Tower AT na ATX.
Gdybym mial zamienic moja obudowe na jakas ATX to tylko na cos klasy
Enlight. Przy cenie zasialcza - 70zl taka przerobka sie oplacala.
Poza tym trzeba bylo wypilowac otwor w tylnej sciance i szafa gra.
W moim wypadku moge powiedziec, ze "gra warta byla swieczki".

Pozdrawiam
GLide