Re: 3com i EISA

Autor: Robert Wisniewski (rwisniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 12:34:04 MET DST

"Andrzej J. Turowicz" wrote:

> Znam te karty
>
> Nie stwarzajš problemów, pod Windows automatycznie sie konfigurujš.
> Niestety sš już stareńkie.
>
> W tym wypadku albo karta jest uszkodzona albo konfliktuje przerwaniem z
> innym urzadzeniem albo, co jest najbardziej prawdopodobne nie zarezerwowałeś
> w BIOS przerwania dla niej typu ISA.

{...]ciaaaach. NIEPRAWDA!
Karta jest po prostu skonfigurowana do pracy w slocie EISA (Extended ISA).
Zeby pracowala w ISA, nalezy ja wlozyc do maszyny z EISA i przekonfigurowac.
Sloty EISA byla i sa spotykane w serwerach, (Compaq, DELL itp.), chociaz byly i
skladaki .
Jesli jestes z Lublina lub okolic, daj znac to ci przekonfiguruje.

RobertW