SB PCI 64V a DOS

Autor: Czesiek Cudny (ccz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 12:22:55 MET DST

Problem nie nowy więc pewnie już rozwiązanie jest znane.
Karta SB PCI64V na płycie VIA B98. Wszystko jest OK dla programów w Windzie.
Karta instaluje się na wysokim przerwaniu, chyba 12, natomiast
sterownik instaluje emulator dla DOSa A220 I7 D1 H5 P330 T6..
Problem w tym ze stare gry albo nie wykrywają wogóle, lub wykrywają błędnie
kartę dźwiękową.
Ręczne ustawienia nie skutkują. Ogólnie nie działają i w samym DOSie i pod
Windą.
SB Link nie wchodzi w grę, bo ani płyta ani karta nie posiada tego :-((((((
Quake zwisa przy inicjalizacji karty dźwiękowej. Udało mi się go uruchomić
gdy winda odtwarzała jakiś midi. Pojawił się komunikat o wykorzystywanym
urządzeniu i poszedł dalej.
Bez głosu oczywiście.

Proszę o wskazanie gdzie mogę poszukać rozwiązania, bo w minionych chyba 2
miesiącach nie znalazłem na liście. Chyba ze taka uroda kart PCI i nic się
nie da zrobić.
Dzięki

--
Pozdrawiam