Re: Glosniki do PC

Autor: Krzysztof Stachnik (kstachnik_at_cmdik.pan.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 10:41:42 MET DST

> Ja tam sie srednio znam na sprzecie audio, ale wiem ze nawet b.dobre
> glosniki do komputera odstaja znacznie jakoscia od bardzo przecietnego
> zestawu audio.

> Bankowy...

No ale gosc pisze, ze kumpel byl zaskoczony a nie zachwycony. Osobiscie jak
kupilem Encore to tez sie zdziwilem jakoscia ale faktycznie do rozsadnych
zestawow audio im troche daleko, choc glosniki komputerowemaja badz co badz maja
inne przeznaczenie niz wieza audio to jednak muzyki mozna calkiem milo
posluchac.
Pzdr
Krzysiek