R: Glosniki do PC

Autor: Bankowy (bankowy_at_libero.it)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 17:53:11 MET DST

> Ostatnio kolega kupił jakieś lepsze (około 150 zł) Encore'y i jest
> pozytywnie zaskoczony jakością. A to taki gość, co ma małego fiołka na
> punkcie sprzętu audio, więc skoro on mówi, że te głośniki są dobre, to
> ja mu wierzę.

Ja tam sie srednio znam na sprzecie audio, ale wiem ze nawet b.dobre
glosniki do komputera odstaja znacznie jakoscia od bardzo przecietnego
zestawu audio. Wiec trudno mi sobie wyobrazic jak koles, ktory jak piszez ze
ma fiola na punkcie sprzetu audio (czyli pewnie audiofil), moze powiedziec
ze glosniki komputerowe sa dobre.
Moj typ za te pieniadze to... Samsungi z sub woferem... sa w miare niezle...

> zuko / Shark von Cygnus

Bankowy...