Odp: SB LIVE! - ktora wersja karty ma CD-Audio digital?

Autor: Spajder (spajder_at_viper.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 10:59:05 MET DST

Użytkownik Artur Nowicki <arturnow_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:A0kJ4.3243$DB2.65709_at_news.tpnet.pl...
> Niestety te nowe SB Live 1024 maja puste miejsce gdzie powinno byc gniazdo
> CD digital in
> ale na grzebieniu jest to wejscie tylko trzeba je wyprowadzic - jezeli
> dobrze pamietam odpowiadaja za to 2 piny ( numery musialbym poszukac-
gdzies
> to mam rozpisane )
>
> A tak z ciekawostek odnosnie Sb Live to mozliwe jest zrobienie sprzetowego
> regulatora glosnosci do tej karty (tak jak kiedys bylo SB 2.0 ) -
wystarcza
> 2 wlaczniki jeden do level up , 2-gi oczywiscie level down , wejscie do
> [...]

A ja kupilem SB Live 1024 z wejsciem CD_Spidf In rzeczywiscie warto bylo,
gdyz nie mam wierz z cd a muzyka jest o niebo lepsza przez to wejscie :)
Sa dwie wersje tych kart ja sie tez naciolem na poczatku bo nie spojrzalem,
ale gosc mi wymienil na karte z wejsciem za doplata 10 zl (240 kosztowala
bez wejscia).
pozdrowka, Spajder