Re: czy komus sie udalo wyeksportowac wiadomosci z outlook exresss?

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 23:29:41 MET DST

>jeszcze __nigdy__, na zadnym systemie (w95, w98, w2k) nie udalo mi sie
>przeprowadzic tej wydawaloby sie prostej czynnosci: file / export / messages

Mnie również... <paranoja mode="on">czyżby MS zabezpieczało
się w ten sposób przed ewentualną próbą porzucenia jego produktów?
</paranoja>

>zawsze jest to samo: "wystapil blad przy inicjowaniu mapi", ewnetualnie dla
>odmiany "an error occured while initializing mapi"
>
>czy komus sie kiedykolwiek udalo?

Outlook Expressem - nie. Ale na szczęście jest dostępnych
parę innych programów, które potrafią odczytać Outlook Expresa...
jeżeli udało mi się zaimportować listy do Mail-It pod BeOSem,
to chyba wszystko jest możliwe ;-)
Spróbuj IE2E: http://www.mindware.com.au/ftp/ie2e.zip.

--
http://emul8.bydnet.com.pl * emulators