Odp: jak latwo zablokowac internet?

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 23:33:38 MET DST

Użytkownik umpacha <umpacha_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:YKjJ4.3190$DB2.63597_at_news.tpnet.pl...
> W jaki sposob mozna zablokowac (na wlasnym komputerze) dostep do internetu
> najlepiej jakis wpis w rejestrze uniemozliwiajacy polaczenie, czesto
> wyjerzdzam
> a mlodsze rodzenstwo (nie takie znowu glupie) buszuje na moj koszt.
>
> prosze o wszelkie rady

zmien ustawienie modemu na innego COM-a (latwe) lub zmien mu IRQ czy
adres...
maluchy nie dojda co nie chodzi... a COM-a przelacza sie bez resetu...

ew wpisz wlasny telefon do dial-up (ale dopisz zero i kierunkowy do Ciebie)
(C)by me :)))
tez moze pomoc - pomysl dzieci sie lacza, linia ciagle zajeta :)
frustracja/rezygnacja

aha mam kilka innych podobnie "genialnych" pomyslow,
ale tu moga to te Twoje dzieciaki czytac, moze PGP :)

m227