Odp: restartowanie komputera w trakcie gier ???

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 23:33:42 MET DST

Użytkownik Tomasz <tomasz_at_pnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:IIoJ4.4107$DB2.86061_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> Mam pytanko podczas gier sam restartuje mi sie komputer , co moze byc
przycz
> yna ?
> Moja konfiguracja plyta FIC ka6110 na via apollo pro , voodoo 3 2000 AGP ,
> arta yamaha modem microcom

podstawowa informacja z twojego postu jest miejsce restartu: gry,
pytanie brzmi - czym rozni sie gra od normalnej pracy.
odpowiedz - wymaga (mowie o grach marki 3d itp.) duzej mocy procka,
wiec duzo z niego czerpie... wyglada na to, ze procesor nie wytrzymuje.
prawdopodobnie za niskie napiecie. sprawdz w biosie/zworkologie.
moze plyta z definicji nie potrafi dostarczyc do procka odpowiedniego
napiecia?

uzywam asusa. gry dzialaja. kolega ma abita. jemu tez chodzi wszystko ok.
jakis wniosek? kolega kolegi ma FIC-a i mowia, ze mu tez dziala.
ee, wobec tego masz zwyklego pecha, nic wiecej...
ja bym zmienil plyte, jakbym mogl, bo jestem leniwy (mam to ustawione
"default")
i dlatego wybieram sprzet, przy ktorym nie musze grzebac.

uff..
m227
smiech to zdrowie... kipkul