Odp: Abit BE6II- ciagle odtwarzanie rejestru, problem z SBLive

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 23:19:30 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d4rbi$cdf$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Skoro nie masz dysku UDMA66 to nie instaluj do niego driverow,
> wylacz w biosie kontroler UDMA66. Podlacz dysk do IDE1.
> Sprawdz w menadzerze urzadzen czy nie masz zadnych konfliktow sprzetowych
> Blad z rejestrem wystepuje czesto przy uszkodzonych pamieciach
> Do przetestowania mozna uzyc np. DocMemory - www.simmtester.com
> Live ! wsadz najlepiej na PCI# 2 lub 4. Do tego Live Ware 3.0
> oraz ukatualnione drivery z 11.1999.
> Do TNT2 polecam drivery fachmany 1.2 lub ostatnie bety 5.13.
>
> Roger

Dzieki za pomoc. Dzis po ktorejs z kolei instalce systemu kontroler rejestru
wykryl blad przy !pierwszym! uruchomieniu systemu. Przetestowalem pamieci
tym programem i wyniki sa bardzo zagadkowe:

- gdy mam wlozone dwie kosci po 64MB (wkladalem je do bankow w roznych
konfiguracjach) DocMemory wykrywa bledy w testach March B (address-rozne,
Exp - CC330000 i Act CC33CC33 (te dwa parametery byly takie same przy kazdym
'nie zdanym' tescie) March C (address-rozne, Exp 66990000, Act 66996699 ) i
jeszcze jakims
- gdy wkadalem tylko po jednej kosci (do roznych bankow) w zadnym tescie nie
zostaly wykryte jakiekolwiek bledy
??????

Mam jeszcze jedno pytanie : czy po instalce systemu powinno sie instalowac
sterowniki Intela (Intel INF Instalation Utility) z CD dolaczonego do Abita?

Bede naprawde bardzo wdzieczy za dalsza pomoc
Pozdrawiam
Leszek