Re: Abit BE6II- ciagle odtwarzanie rejestru, problem z SBLive

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 01:47:13 MET DST

> - gdy mam wlozone dwie kosci po 64MB (wkladalem je do bankow w roznych
> konfiguracjach) DocMemory wykrywa bledy w testach March B (address-rozne,
> Exp - CC330000 i Act CC33CC33 (te dwa parametery byly takie same przy
kazdym
> 'nie zdanym' tescie) March C (address-rozne, Exp 66990000, Act 66996699 )
> jeszcze jakims
> - gdy wkadalem tylko po jednej kosci (do roznych bankow) w zadnym tescie
nie
> zostaly wykryte jakiekolwiek bledy
> ???

Gdy testowales pojedynczo kosci, to wsadzales do wszystkich bankow ?
Byc moze, ktorys bank jest uszkodzony na plycie. Poza tym sprobuj
zmniejszyc taktowanie pamieci w biosie
Advanced Chipset Features, wszystkie opcje SDRAM ... na 3
DRAM Integrity Data mode na Non-ECC
Dla pewnosci mozesz zapuscic test pamieci np. na cala noc ( i wybrac dlugi
test)
przy pojedynczych kosciach.
Mozesz tez sprobowac innego programiku
MemTest-86 - http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86

> Mam jeszcze jedno pytanie : czy po instalce systemu powinno sie instalowac
> sterowniki Intela (Intel INF Instalation Utility) z CD dolaczonego do
Abita?

Nie, nie trzeba

Roger