Odp: CTX 50X czy LG 48X ktory lepszy?

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 22:58:56 MET DST

Witam.

Ja osobiście doradzał bym Asusa. Kumpel posiada taką maszynkę i chodzi
naprawdę extra. Co prawda zasuwa jak mała szlifierka albo wiertarka celmy na
drugim biegu ( taka co to już łożyska ma trochę przechodzone ) ale radzi
sobie doskonale ze wszystkimi płytkami także porysowanymi. Czyli korekcja
błędów jest cool !!! Nie wiem czy to taki wyjątkowy egzemplarz czy
wszystkie Asusy tak mają ?
Niektórzy mocno chwalą teac-i, ja natomiast radziłbym ci się zastanowić nad
kombajnem zbożowym typu bizon. Mam na myśli taki gadżet który jest
równocześnie nagrywarką, odtwarzaczem DVD no i zwykłym CD Romkiem. Policz
ile w ten sposób oszczędzasz:
 DVD - 700 zł
CD ROM - 220 zł
Nagrywarka - 1200 zł
Łącznie - 2120 zł
A to cudo podobno jest tylko trochę droższe od CDR np. kosztuje ok 1250 zł.
Czyli oszczędzasz całe 870 zł które możesz wydać na piwo i inne mocniejsze
alkohole.
Zastanów się. Naprawdę warto. AS by się nie wahał. Zdaje się że te
bajeranckie płyciaki robi firma Ricoh.
Pozdrawiam.
Brychu.

Użytkownik Ciechoos <ciechus_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych naskrobał:38f431b1_at_news.vogel.pl...
> Witam grupowiczów
>
> Zamierzam sprawic sobie nowy CD-ROM i zastanawiam sie nad dwoma modelami
CTX