Re: Monitory 17" - co proponujecie?

Autor: Yon (xx_mg_xx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 19:27:43 MET DST

On Thu, 13 Apr 2000 01:33:27 +0200, "Maciej Machacz"
<xenes_at_ds13.agh.edu.pl> stwierdzil, ze:

>Z racji tego ze szykuje sie do konkretnych zakupow, chcialem sie Was zapytac
>ktory monitor z w/w stawialibyscie jako faworyta :
>
>ADI Microscan G710
>Eizo FlexScanR F57
>Hitachi SuperScan 641/643
>Ilyama Vision Master Pro 410
>NEC MultiSync FE750T
>Nokia 447PRO
>Panasonic PL70i
>Philips 107P10
>Sony Multiscan G200

Z tych to chyba NOKIA - znam z rewelacyjnej jakości obrazu
(prawdziwa czerń, idealna zbieżność w środku i na rogach itd.),
Pozostałe też są niezłe - z wyjątkiem Philipsa i Panasonica - bo są
różnej jakości, jedna partia jest spoko, inna żenująca - obraz nie do
ustawienia. O Panasonicu tak słyszałem, a schrzanione Philipsy 107MP
widziałem.

>Zaznaczam ze raczej nic innego w rachube nie wchodzi, poniewaz po
>przegladnieciu oferty tylko te sa w miare odpowiednie dla mnie.

Ja na twoim miejscu przyjrzał bym się jeszcze ViewSonic'owi z tej
klasy (chyba 775) i LG FT 795 +

pozdrowienie

Yon of Sea