Monitory 17" - co proponujecie?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 01:33:27 MET DST

Z racji tego ze szykuje sie do konkretnych zakupow, chcialem sie Was zapytac
ktory monitor z w/w stawialibyscie jako faworyta :

ADI Microscan G710
Eizo FlexScanR F57
Hitachi SuperScan 641/643
Ilyama Vision Master Pro 410
NEC MultiSync FE750T
Nokia 447PRO
Panasonic PL70i
Philips 107P10
Sony Multiscan G200

Zaznaczam ze raczej nic innego w rachube nie wchodzi, poniewaz po
przegladnieciu oferty tylko te sa w miare odpowiednie dla mnie.

Bardzo bym prosil rowniez o podanie orientacyjnych cen powyzszych monitorow
w Polsce, chcialbym wiedziec czy mieszcza sie one w przedziale cenowym
1800-2200zl

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl