Odp: Odp: Athlon+Irongate-problemy

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 18:28:16 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3928d5ee.89783201_at_news.bimber.com.pl...

<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

> Mam nadzieję, że nie będę musiał więcej plonkować :) Stosuję to jako
> metodę ostateczną i generalnie nie lubię plonkować -- zawsze wolę
> jednak czytać, co za głupoty człowiek wypisuje, i odbijać piłeczkę.
> Teraz mamy jednak do czynienia z przypadkiem krańcowym, którego znieść
> w żaden sposób się nie da.

Panie R. S, jak pan nic nie umie po tej szkole parafialnej, którą pan po
sześciu repetach skończył (gratuluję), to się proszę nie wypowiadać na tej
liście! Nic ciekawego jeszcze żeś pan nie napisał, odchodzi tylko
wychwalanie swego walniętego tandemu AMD+VIA. Widac ten sprzęt dolega
dotkliwie.