Re: Jaki naped DVD?

Autor: Lesio (lesio_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 15:36:21 MET DST

Użytkownik "PB" <Piotr.Bochynski_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam polecić znajomemu jakiś napęd DVD, a szczerze mówiąc wogóle nie mam
> pojęcia no co zwrócić uwagę i co mu poradzić. Czy miał ktoś z Was jakieś
> doświadczenia w tym temacie. Słyszałem np. o blokadzie regionów i że da
się
> to omijać. Tylko nie wiem czy jest to sprzętowa czy softwareowa sprawa?
Czy
> można zrzucać filmy DVD na każdym napędzie? Jaki procesor jest potzrebny,
> żeby odtwarzać DVD programowo? Proszę o radę lub adres strony, gdzie takie
> informacje mógłbym uzyskać.
Ja kupilem DVD Samsung jeszcze bez blokady (i tylko za 350 zl)
teraz chyba juz wszystkie firmy produkuja DVD z blokada regionu.
Ale to chyba nie jest duzy problem bo trudno jest zdobyc plytke
z innego regionu niz 2. Co do zrzucania filmu na hdd to wystawczy tylko
programik DeCSS i duuuzo miejsca na dysku (1 film to ok 4GB).
Do ogladania filmow wystarczy Cel333 + PowerDVD, ale
obraz nie jest plynny nawet na cel 466, dlatego zalecalbym do tego
karte grafiki z kompensacja ruchu i wyjsciem TV.