Jaki naped DVD?

Autor: PB (Piotr.Bochynski_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 08:31:09 MET DST

Mam polecić znajomemu jakiś napęd DVD, a szczerze mówiąc wogóle nie mam
pojęcia no co zwrócić uwagę i co mu poradzić. Czy miał ktoś z Was jakieś
doświadczenia w tym temacie. Słyszałem np. o blokadzie regionów i że da się
to omijać. Tylko nie wiem czy jest to sprzętowa czy softwareowa sprawa? Czy
można zrzucać filmy DVD na każdym napędzie? Jaki procesor jest potzrebny,
żeby odtwarzać DVD programowo? Proszę o radę lub adres strony, gdzie takie
informacje mógłbym uzyskać.

Piotrek