Re: Odp: BeOS na partycji windowsa

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 15:45:39 MET DST

>Po starcie z dyskietki wywalił komp przestał mi widzieć twardy dysk. Pomogło
>odpalenia kompa z dosowej dyskietki startowej i sys a: c: chociaż menadżer
>systemu wywala mi teraz błąd eide...

Pasuję. Na prawdę nie wiem, co może być powodem.

>Na grupę pl.comp.os.beos czekam z niecierpliwością.

Zapisałem się na 'nowe grupy' i zacząłęm pisać
RFD... widząc co się dzieje na 'nowych grupach'...
eh... szkoda mówić.
Na razie istnieją grupy anglojęzyczne:

comp.os.be.advocacy
comp.os.be.announce
comp.os.be.help
comp.os.be.misc

Może tam spróbuj zapytać (na comp.os.be.help)?
Na mój kulawy angielski nikt nie narzekał ;-)
i raczej nie ma tam podejścia "my, guru, mamy
gdzieś was, lamerów".

pzdrfk,

Marcin

--