Odp: Co sadzicie o...!

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 11:30:13 MET DST

> Ja z kolei malo gram i za bardzo mi sa niepotrzebne super szybkosci i
> bajerne karty graficzne lub muzyczne.
> - plyta z procesorem BX 440 intel mnoznik 6.5, wbudowana karta muzyczna 2
> wejscia USB (gwarancja konczy sie w tym roku) plyta nie ma obslugi
UDMA66,
> a tylko UDMA33. To mnie martwi najbardziej, bo chce kupic nowego
twardziela,
> ktory ma obsluge UDMA 66.

Na wydajnosci hdd akurat nic nie stracisz, poza tym mozesz zawsze dokupic
osobno kontroler DMA66, chociaz nie wiem po co.

> Plyta nie ma ponoc mozliwosci podkrecania procesora. Mysle ze mozna
jedynie
> zwiekszyc mnoznik po przez aktualizacje biosu.

Bios napewno da sie zaktualizowac do 8x. No ale przeciez ni potrzebujesz
super szybkosci ;-)

> - Pentium II 350 /100 box z oryginalnym wiatrakiem (gwarancja do 2001)

Jak najbardziej, zawsze to szyna 100Mhz.

> - karta graficzna AGP 740/8 Mb

Wystarczy.

> I tu mam pytanie, co sadzicie o zakupie powyzszego w komplecie za 600 zl.

To jest naprawde dobra okazja i ja na twoim miejscu bym sie juz wiecej nie
zastanawial.
A co z obudowa ? Chyba tez bedziesz musial zmienic, ale to juz tylko 120 zl
MIDI ATX.

            Sten
       sten_at_tsk.pl