Co sadzicie o...!

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 09:15:31 MET DST

Witam!
Gosc zmienia wnetrze komputera na nowoczesniejsze, bo lubi mocno pogrywac.
Kupil plyte Asusa z 820 intela (kolega Marcin Lipski cos mocno krytyczny w
stosunku do tego chipseta).
Ponoc ta plyta daje duzo mozliwosci zabawy w podkrecanie procesora itp.
Mial dac duze pieniadze za ta plyte, no i musi sie pozbyc tego co mial do
tej pory, aby dolozyc i kupic procesor.
Ja z kolei malo gram i za bardzo mi sa niepotrzebne super szybkosci i
bajerne karty graficzne lub muzyczne.
Pomyslalem ze jak mam muzealne Pentium 133 to warto by sie juz przerzucic na
cos nieco nowoczesniejszego. Gosc sprzedaje:

- plyta z procesorem BX 440 intel mnoznik 6.5, wbudowana karta muzyczna 2
wejscia USB (gwarancja konczy sie w tym roku) plyta nie ma obslugi UDMA66,
a tylko UDMA33. To mnie martwi najbardziej, bo chce kupic nowego twardziela,
ktory ma obsluge UDMA 66.
Plyta nie ma ponoc mozliwosci podkrecania procesora. Mysle ze mozna jedynie
zwiekszyc mnoznik po przez aktualizacje biosu.

- Pentium II 350 /100 box z oryginalnym wiatrakiem (gwarancja do 2001)

- karta graficzna AGP 740/8 Mb

Zdaje sobie sprawe, ze nie jest to rewelacja, ale tez nie mam forsy na
najnowoczesniejsze procesory i plyty.
I tu mam pytanie, co sadzicie o zakupie powyzszego w komplecie za 600 zl.
Jedyna alternatywa (finansowa) jaka widze to zakup ktoregos z Celeronow i
jakiejs plyty do niej, ale i tak wypadnie to drozej.

pozdrawiam wszystkich, zyczac bezawaryjnej pracy Compow teraz i w
przyszlosci

--
Janusz  -  sofu_at_kki.net.pl