Odp: Sterowniki do monitora

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 11:20:52 MET DST

> szukam sterownikow do monitora Alcatel (15'' cyfrowy) - wiem ze nie
podalem
> modelu
> ale go nie znam - chodzi o to czy ktos wie gdzie w ogole takie stery mozna
> znalezc bo na stronie Alcatela nawet nie ma zadnej wspominki o produkcji
> monitorow

moze to nie ten Alcatel ?

jezeli nie da sie na Monitor P'nP to chyba pozostanie ci tylko zabawa w
podpasowywanie jakiejs innej 15'
(rozumiem ze 60 Hz troche meczy oczy co ? )

p.s. mam MARVINA 17' i tez ten problem (przy podpasowywaniu lepiej
najpierw ustawic jakis gorszy model i predkosc odswierzania na 60 albo 70
 z optymalnej)przy wszystkich rozdzielczosciach roboczych a potem jakis
sielniejszy i wedlug specyfikacji lub meteda prob i bladow.

jak cos to pisz - warto poruszyc problem optymalnego wykorzystania monitrow
bo czesto ludzie pracuja w 60 Hz i nawet nie wiedza ze mozna przyjemniej

ale dlugi post !! pozdr......