Re: Odp: GeForce a praca wielomonitorowa

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 03:13:58 MET DST

On Tue, 4 Apr 2000 14:45:52 +0200, "Andrzej Nowinski"
<nwa_at_mofnet.gov.pl> wrote:

>jak bys kombinowal z tym sprzetem to napisz jakie rezultaty osiagnales. Jak
>sie uda to napisz jakich sterow uzyles.
Jak widze Ty juz sobie poradziles, ale aj mam wciaz pewny problem.
Niby wszystko dziala - odpalaja sie i Viper550 i Mistyque, OPenGL
biega jak to na TNT tylko przy takiej konfiguracji nie moge
zainstalowac sterow do RainbowRunnera. Mialem nadzieje, ze wszystko
uda mi sie jakos pogodzic a tu nic.