Odp: UDMA 2 - problem ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 09:23:26 MET DST

> Obawiam sie, ze mam problem:
> HDD Seagate UDMA/66 + plyta Soltek 62B (Intel BX, UDMA/33) - kontroler na
> plycie rozpoznaje dysk jako UDMA Mode 2 - czy to znaczy ze dysk nie
pracuje
> w UDMA/33 ? Jesli tak, to czy dolozenie dodatkowego kontrolera UDMA/66
> zwiekszyloby osiagi dysku ? Ktory z dostepnych na rynku kontrolerow wart
> jest polecenia ?

 jezeli plyta ma max UDMA/33 (UDMA 2) to nic nie trzeba przelaczac jest OK
ale gdybys chciał wymieniac kiedys plyte to dysk trzeba przelaczyc w UDMA/66
jesli chce sie go na max

kontrolera nie kupuj sa drogie a niewiele zyskasz ( kup sobie RAM'u czy coś
ja osobiscie kupilbym jakies spodnie widza mi sie czarne struksy :-)))