Odp: Ciekawostka przyrodnicza

Autor: Macius (mcomsoft_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 08:57:25 MET DST

Hej

Użytkownik Wiktor Dzierzecki - YanosiC <dzierzecki_at_poczta.onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wa7J4.1043$DB2.19473_at_news.tpnet.pl...
> Marcin Lipski to osoba która popełnia tylko jeden grzech: zbyt gorliwie
> chce uchronić niedoświadczonych użytkowników przed zrobieniem błędu
> polegającego na kupnie płyty opartej na niieintelowym chipsecie i
> procesora innego niż Intel. Najogólniej mówiąc poglądy jakie wykazuje
> Marcin Lipski są raczej popularne wśród użytkowników którzy cenią sobie
> święty spokój i swój drogi czas wyżej niż pieniądze - ale nikt z nich
> nie wygłasza tych poglądów tak żarliwie, jednoznacznie i monotonnie jak
> On - przez co zdobył sobie wcale nie małą grupkę przeciwników. Jeżeli do
> [...]

Nie koniecznie - sam w przypadku platformy Intela popieram rozwiazania
Intelowskie (wg. mnie najrozsadniejsze), ale to nie to. Koles nie ma pojecia
o tym, co pisze. I to jest tragedia. wiecej jego postow czytac nie bede,
nerwow mi szkoda