Odp: Ciekawostka przyrodnicza

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 00:56:28 MET DST

Użytkownik Tomasz Gajkowski <tomek_at_siedl.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:jF3J4.97$DB2.2513_at_news.tpnet.pl...
> Słyszałem na innych grupach, że spotkać tu można ciekawostkę
> przyrodniczą - Marcina Lipskiego. Czy mogę się dowiedzieć czegoś
bliższego
> na jego temat ?

Marcin Lipski to osoba która popełnia tylko jeden grzech: zbyt gorliwie
chce uchronić niedoświadczonych użytkowników przed zrobieniem błędu
polegającego na kupnie płyty opartej na niieintelowym chipsecie i
procesora innego niż Intel. Najogólniej mówiąc poglądy jakie wykazuje
Marcin Lipski są raczej popularne wśród użytkowników którzy cenią sobie
święty spokój i swój drogi czas wyżej niż pieniądze - ale nikt z nich
nie wygłasza tych poglądów tak żarliwie, jednoznacznie i monotonnie jak
On - przez co zdobył sobie wcale nie małą grupkę przeciwników. Jeżeli do
kwestii merytorycznych postów Marcina Lipskiego dołożymy techniczne:
niepoprawne cytowanie rozmówców (raczej wcześniejsze posty) lub często
brak cytowania to zrozumiałym się stanie dlaczego nagle ktoś obcyzjawia
się na pl.comp.pecet i pyta o ciekawostkę przyrodniczą pt.: Marcin
Lipski.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: