Re: Odp: twarde dyski

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 03:13:51 MET DST

On Sun, 9 Apr 2000 23:12:58 +0200, "Wojciech Grobel"
<wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>No właśnie, ma ktoś tutaj Maxtora, albo jakieś doświadczenia jego
>dotyczące? Chodzi mi o nowe dyski. Miałem kiedyś Maxtora 850MB. Byłem
>bardzo zadowolony, ale potem Maxtor jakoś tak zniknął z rynku i nie wiem,
>czy to dalej dobre dyski :(.

Jaaaaaaanse.
Mam w jednym kompie (nie najnowszy model) Maxtora 4.0 Gb.
Powiem tylko tyle.
Dzys niejednokrotnie uzywany jako przenosny. Traktowany niezbyt
delikatnie dziala od 2 lat. Zero badow itp.
Moge powiedziec, ze mam do tej kostrukcji duze zaufanie.

Gdy przesiadalem sie z Quantuma 2,5Gb Maxtor byl tak samo szybki (ze
wskazaniem na Quantuma).
Dzisiaj to zadna rewelacja, ale jesli najnowsze modele sa tak samo
niezawodne i rownie wydajne jak moj w czasie zakupu to nic tylko
kupowac.

Pozdrawiam
GLide