Re: Odp: Odp: Odp: Czy to złom??

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 03:13:14 MET DST

On Sun, 09 Apr 2000 01:47:28 GMT, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:

>sobie przypomne i sprawdze... ale i tak w sumie malo....to pewnie wynika
>z nieufnosci klientów wobec marki która nie popisala sie w
>przeszlosci...
O wlasnie! Co wiecej do dzisiaj nie potrafi popisac sie np. w kwestii
jakosci cedekow. Co do dyskow to chyba jest lepiej niz kiedys.

>Czy nie bedzie niedyskrecja jesli zdradze kilka szczególów?:
Nieeeeee. :-)

>Najwiecej sprzedaje sie Barracud.
No prosze.

>Polowe ilosci Barracud - IBMy,
A wiec nie jest prawda, ze ludzie nie kupuja drogich dyskow?
Chciaz z drogiej strony moze Ty masz i innych klientow...

>a polowe ilosci IBMów - Samsungi.
Czyli nie najwiecej. Pewnie dlatego kupuja bo tanie.

Brakuje mi w tym wszystkim Quantomow i Fujitsu (chyba nie widzialem
ich w ofercie).

Dzieki za info.
GLide