Re: Windows 2000; lepsze czy gorsze od 98?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 01:30:35 MET DST

On Wed, 12 Apr 2000 15:15:46 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>Ale tak nie było. Niewątpliwie dodanie pamięci do 128 MB poprawiłoby
>komfort pracy, ale 64 MB jest dla przeciętnego użytkownika całkowicie
>wystarczającą wielkością.

Jacys strasznie malo wymagajacy Ci przecietni uzytkownicy :) Ja
wolalbym W9x przy 64 MB niz meczarnie z W2k ...

>A żeś se wziął program... Delphi od wersji 3.0 włączenie w górę
>to kobyła, która nic nie wnosi, a traci na szybkości. Popróbuj
>Delphi 2.0.

To ze nie wykorzystujesz niczego z Delphi powyzej 2.0 nie znaczy ze
nic sie nie zmienilo :)) ZByt sobie cenie wygode zeby cofnac sie do D3
czy co gorsza D2

>Ale MS chciał więcej :)

Oni _zawsze_ beda chciec wiecej :))

>Przedtem MS raczej aż tak nie trąbił o używaniu NT Workstation w
>biznesie -- tzn. od wersji 4.0 już zaczynał, ale 3.1 i 3.5 były
>bardziej "profesjonalne" niż "biznesowe".

Dziwi Cie to? ;))

>Ale będzie pewnie ze 2x droższe od w9x, nie będą działały gry...

Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z W2k. ALe dla mnie jest duzo
lepszym rozwiazaniem niz W9x czy NT4

>To są podstawowe argumenty (choć zdaję sobie sprawę, że ten
>pierwszy nie gra zazwyczaj większej roli ;) )

Dla Ciebie chyba niespecjalnie? :))

>Mogli dać -- w NT 4.0 mogę dowolnie zmieniać, a 2000 sam ustawił,
>ustawił źle i nie pozwolił zmieniać... :(

A w2k ma brzydki zwyczaj olewania bios'u i wrzucania wszystkiego co
sie da na jedno przerwanie ...

Pozdrowienia

Vindex