Re: Odp: Windows 2000; lepsze czy gorsze od 98?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 01:30:33 MET DST

On Wed, 12 Apr 2000 16:46:01 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Bo od biedy można się pogodzić z władowaniem grafiki w kernel --
>i tak, jeżeli padł driver grafiki, to padał cały system,

Powiedz to linuksiarzom :)) A pogodzic mozna sie rownie dobrze z
DirectX'em

> więc
>wrzucenie jeszcze GDI zmienia niewiele, bo samo GDI jest całkiem
>stabilne.

Powiedzmy ze to juz zalezy nie tylko od systemu ...

> Choć nie przeczę, że bardziej podobała mi się technika
>zastosowana w starych NT -- choć była wolniejsza, to jednak odporna
>na wszystko :(

I swietna jako serwer - ale na stacje robocza to srednio sie nadawala

>Ale też w zastosowaniach, w których nie jest potrzebne, jest dobrze.

Powiedzmy

>Mam jedynie nadzieję, że grafika zostanie na OpenGL, bo to jednak
>standard stworzony właśnie "do tego".

Powiedzmy ze niezupelnie. OpenGL swietnie nadaje sie do 3D ale w 2D
jakos malo kto go uzywa ...

> A inne kategorie oprogramowania...
>Cóż, programiści wymyślają różne dziwne rzeczy :)

Bo im sie nudzi :))

>Zawsze można wystawić komputer do innego pokoju i nawet ewentu-
>alnie przeciągnąć przez ścianę kable żeby mieć konsolę tam, gdzie
>poprzednio komputer ;)

Widac mam za malo pokoi :))

>Nigdy nie byłem w stanie na używanym w9x (Visual C++ z uruchamianymi
>pisanymi programami, Netscape Communicator, Office 97) osiągnąć więcej
>niż 5 dni uptime.

A kto mowil o uruchamianiu i pisaniu programow? :)) Mowa byla o
uptime'ie :))

Pozdrowienia

Vindex