Re: Odp: Ciekawostka przyrodnicza

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 23:55:50 MET DST

On Wed, 12 Apr 2000 22:56:28 GMT, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Marcin Lipski to osoba która popełnia tylko jeden grzech: zbyt gorliwie
>chce uchronić niedoświadczonych użytkowników przed zrobieniem błędu
[itd.]
Postawe, ktora opisujesz mozna strescic jednym slowem : "Fanatyzm".

Ja by m dodal jeszcze do tego niezgodnosc wlasnych wypowiedzi na co
zwrocil uwage niejaki Ender cyt:
> "piszesz, ze i815 jest super i masz "tajne" dane od Abita ze specyfikacja
> plyty na chipset'ie Solana, a teraz sam pytasz czy ktos nie ma jakis
> informacji o tym chip'ie."

Mniejsza o to, ze P. Lipski zam sobie zaprzecza, ale fanatyzm jest
baaardzo szkodliwy.

Pozdrawiam
GLide