Re: BeOS na partycji windowsa

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_no_spam.inet.com.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 21:36:40 MET DST

>zainstalowałem sobie beosa na partycj C:
>Jestem z niego zadowolony, lecz nie mogę sobie na razie pozwolić na
>założenie oddzielnej partycji dla tego systemu.
>Problem jaki się pojawił to częste błędy w montowaniu wirtualnego dysku beos
>przy starcie tego systemu.
>Zdarzyło się tez, że BeOS przestał nagle widzieć moją kartę graficzną Riva
>TNT.

Wczytujesz poprzez Windows czy z dyskietki startowej?
Windows robi dziwne rzeczy ze sprzętem, lepiej odpalać
BeOSa z dyskietki (albo zrobić sobie wielokonfiguracyjny
config.sys i autoexec.bat, odpalające BeOSa zaraz
po starcie kompa).

>P.S. Może już czas na założenie grupy pl.comp.os.beos?

Jak najbardziej za... ale może poczekajmy jeszcze
troszeczkę aż BeOS zostanie zamieszczony na jakimś
CD do CHIPa czy innego Entera... wtedy więcej ludzi
będzie głosować za ;-) RFD można by już zacząć
pisać...

pzdrfk,

Marcin

--