Odp: Voodoo2- dlaczego sie wiesza.....???

Autor: Andrzej (anni_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 22:03:57 MET DST

Użytkownik Mapeti <mapeti_at_hobbit.tgg.wroc.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38F1B86E.95BD8FB2_at_hobbit.tgg.wroc.pl...
> Mam pytanie- moze ktos juz mial doczynienia z voodoo2.
> otoz chodzi o to, ze po instalacji voodoo2 (mam jeszcze virge DX 4MB)
> wiekszosc gierek nie chce sie odpalac lub sie wiesza.... np q2- gta2, -
> carmadegon chodzi - ale przy wyjsciu sie wiesza.......
> no i jest jeszcze jeden problem - gdy daje wlasciwosci na pulpicie- to
> niestety przy wejsciu na zakladke od voodoo2 tez sie wiesza - rzadko
> kiedy udaje mi sie tam wejsc.....
> help!
>
> Mapeti
> mapeti_at_polbox.com

U mnie podobnie Voodoo2+Virge 4MB i sytuacja podobna .Na win 95 wszystko
bylo OK.
Np. Driver uruchamia sie tylko raz jesli chce go ponownie uruchomic -
zwiecha :-(
Wydaje mi sie ze moze to byc zwiazane z rozdzielczoscia na 640X480 OK. a
800X600 efekty jek u Ciebie.
Mam te same problemy z wejsciem do zakladki 3dfx we wlasciwosciach. Nie wiem
co jest przyczyna i tez chetnie bym sie dowiedzial co sie dzieje .

--
pozdrawiam
Andrzej