BeOS na partycji windowsa

Autor: mackozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 19:56:51 MET DST

Cześć!

zainstalowałem sobie beosa na partycj C:
Jestem z niego zadowolony, lecz nie mogę sobie na razie pozwolić na
założenie oddzielnej partycji dla tego systemu.
Problem jaki się pojawił to częste błędy w montowaniu wirtualnego dysku beos
przy starcie tego systemu.
Zdarzyło się tez, że BeOS przestał nagle widzieć moją kartę graficzną Riva
TNT.

MacKozer

P.S. Może już czas na założenie grupy pl.comp.os.beos?