Re: Jak przyspieszyć kompa (juz przydlugie)

Autor: igoR (igs_at_psynet.net)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 19:52:38 MET DST

"Zenobiusz Zimny" <zimnyzenon_at_hotmail.com> wrote in message

> Nie uzywam ani Win NT, ani W2k. Nie jestem zainteresowany.

niewazne na czym pracujesz - mozemy zrobic testy wydajnosci przy wielkich
plikach
zobaczymuy co ten twoj "brak pliku wymiany" potrafi
kiedy RAM zapcha ci sie zupelnie.

> Tylko po kiego ch* 3 razy? Poza tym co chesz przez to powiedziec? Ze plik
> wymiany przyspieszy system? Jaja sobie robisz? Jak sie chce robic takie
> rzeczy, to trzeba zainwestowac troche w sprzet.

Czesto tak pracuje: np. w dwoch - trzech roznych programach mam otwarte w
sumie
kilkaset mega. Oczywiscie - mozna to robic inaczej :
otworzyc - zamknac - otworzyc - zamknac...
ale ja na tym komputerze pracuje i nie mam czasu na zabawy.
Oczywiscie, ze plik wymiany systemu nie przyspieszy
ale nagly i nieoczekiwany brak pamieci , tez mi w niczym nie pomoze.

To jest DOBRY graficzny sprzet i nie trzeba w niego inwestowac :-)
jesli nie wiesz do czego "pilem" przeczytaj swoj post o "burakach" :-(
slyszales powiedzonko o zlej baletnicy ? przesiadz sie na inny OS
jesli ci ten nie pasuje. Proste ?
Ja ci do oczu mlody czlowieku nie skakalem : sam zaczales :-/