Re: O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: igoR (igs_at_psynet.net)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 20:02:03 MET DST

"Filozof" <dreamer_at_bbs.chip.pl> wrote in message
> jakie problemy z driverami ???wszystko smiga jak trza, kupisz Epsona
> pozytakaja ci sie dysze to dopiero bedzie problemik wiem bo mialem.

dysze przytykaja sie dopiero kiedy uzywasz podrabianych atramentow

moja (wlasciwie: juz mego brata :-) stara drukarka Epson 500
nadal chodzi bez problemow i bez serwisowania
zas wszytkie znane mi HP ciagle mialy jakies problemy - glownie sprzetowe
(zgrzytanie, chrobotanie, zacinanie sie, urwane tasmy)
+ problemy z duzymi plikami lub jakoscia druku.

Tyle ze zawsze uzywalem do niej oryginalnych atramentow
i w miare rozsadnych papierow.

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku