Re: Odp: Wybor modemu

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 13:37:37 MET DST

Dnia Thu, 06 Apr 2000 11:32:22 GMT, Wonderwall napisał(a):

>chyba nie doceniasz modemow softwareowych, zalezy jaki masz procek, ja mam
>P3-500 i moedem softwareowy Acorpa na Motoroli ciagnie non stop 6kilo/sec !

Software'owe modemy to po prostu guano -a niech Ci coś mocniej proca
pociągnie i od razu szlag trafia połączenie...

>zadne USB. jezeli juz to Zyxel (najlepszy) albo najbadziej kompatybilny
>USRoboticsa 56 (oba zewnetrzne)
>wewnetrznych modemow 56k hardwareowych nie ma.

A to ciekawe... USR V.90 Internal, a z niższej półki ASMAX V.90 Flash (oba
na szynie ISA)...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |