Odp: Wybor modemu

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 06 Apr 2000 - 13:32:22 MET DST

> Wlasnie kilka dni temu tpsa podlaczyla mnie do E10, dotychczas mialem
> modem 33.6, wiekszy nie byl potrzebny. Nadszedl czas na zmiane. Pytam
> szanowne grono o propozycje czegos lepszego, tzn. o nazwe modeli nie
> opartych na technice soft-hard (przecz z tanimi Zoltrixami!), tylko
> wylacznie na hardware.

chyba nie doceniasz modemow softwareowych, zalezy jaki masz procek, ja mam
P3-500 i moedem softwareowy Acorpa na Motoroli ciagnie non stop 6kilo/sec !

>Moze wyrac zewnetrzny a moze wewnetrzny? Moze
> na USB? Co polecacie albo raczej, co sami posiadacie? (cena: max.
> 400zł).

zadne USB. jezeli juz to Zyxel (najlepszy) albo najbadziej kompatybilny
USRoboticsa 56 (oba zewnetrzne)
wewnetrznych modemow 56k hardwareowych nie ma.