Re: Quantum

Autor: Pawel Bogus (p_bogus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 08:40:11 MET DST

Kingi wrote:

> Użytkownik Tomasz Starus <tommyss_at_astercity.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:38f234a6_at_news.astercity.net...

> Zapomnialem dodac. Mam taki program i to tez nic nie dalo. Poza dziwnym
> zachowaniem dysku. Chodzil raz na zwyklym IDE jak na ATA 66. Moim zdaniem,
> dziwne.

Mam taki sam dysk na Abicie BE6-II. Z moich obserwacji wynika, że nie
jest potrzebne przełączanie dysku w tryb UDMA66, dzieje sie to
"automatycznie". W windzie transfer skoczył mi w porównaniu ze starym
IBM DHEA 6.5 GB bardzo wyraźnie. Nie traktuj Sandry jako wyroczni.
Wiadomo, kobieta... Sprawdź innymi benczmarkami. Ja osobiście trochę
namęczyłem się, zanim zmusiłem Mandrake'a, żeby zechciał mi sie na nim
zainstalować, ale udało sie i jest ok.
Hdparm -t /dev/hde podaje transfer ok. 20 MB/s, podobne wyniki daje
HDTach v2.6
pod windą.
Pozdrawiam
---