Odp: Slychac myszke w glosniach ...

Autor: Gibson (mgibson_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 19:29:04 MET DST

> Usuń więc wszystkie ikonki z pulpitu itp.

> odglosy, przypominajace >skwierczenie oleju na patelni.
> Jak dla mnie, to raczej skwierczenie słoninki ;]

Qrde Dumi, nie jestes przypadkiem glodny ;))

> A wtedy trzeba zmienić kineskop, nowa mysz nic nie da, bo kursor znajduje
> się w monitorze.

A kupa, nie kineskop tylko sama maskownice - spotkalem sie z podobnym
problemem - mycha nie ruszala sie, gdy sie patrzylo na monitor ;))

> bedziesz mogl przesunac kursora ;)))))
> Nie mówiąc o tym, że w głębszych plamach kursor może najzwyczajniej w
> świecie się utopić.

A wtedy to moze tylko pomoc upgrade firmware'u mychy, hyhy ;))

Do mychy, live'a czy asusa? ;))

You sought cures that never were
That cripples the bile in your veins
mgibson_at_poczta.onet.pl