Re: Różnica między PIII E i normalnym

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 01:16:02 MET DST

On Mon, 10 Apr 2000 14:43:16 GMT, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> wrote:

>Tak na pisalem, bo ostatnio mialem okazjer obrabiac pod Adobe
>Aftereffectem nieskompresowanego avika 600-700Mb plus kilka warstw z
>efektami i nieruchoma grafika.

Nie wiem ile masz pamieci ale sadze ze przynajmniej polowa i tak po
swapie jechala :))

> O ile samo kompresowanie+erndering
>przebiega z podobna szybkoscia to edycja na celku jest mocno
>utrudniona.

W porownaniu z czym? Edycja takiego monstrum zawsze bedzie utrudniona

> Podobnie dzieje, sie gdy uruchomisz np: Photoshopa z jakas
>kilku(nasto:) warstwowa grafika, ImageReady, Home site i DreamVawera
>rownoczesnie . Przelaczanie pomiedzy programami przebiega dosc wolno
>mimo faktu, ze pamieci jest wystarczajaco duzo (wplyw swapa odpada).

Jaki system operacyjny? I skad wiesz ze wplyw swap'a odpada? PhotoShop
niespecjalnie madrze gospodaruje pamiecia i wlasnym swap'em ...

>Zastanawiam sie wiec ktory model PIII (o podobnej czestotliwosci
>pracy)bedzie w takich zastosowaniach lepszy.

Powiem w ten sposob - nie widzialem u siebie zadnej roznicy miedzy P3
550 a P3 550E. Pomijajac podkrecalnosc rzecz jasna :))

>A jesli chodzi o serwer to sie rozumie.... a na codzien to u mnie bywa
>jak wyzej.

Szczerze mowiac radzilbym jednak P3 E lub EB

>Dotychczas celka uzywalem ze wzgledu na doskonaly stosunek
>mozliwosci/cena (szczegolnie Cel366_at_550) ale jak wiadomo apetyt
>rosnie w miare jedzenia.

Normalka :)) Dlatego ja przeszedlem z C366_at_550 na P3 550E_at_733 :))

>Pozdrowka
>Glide

Pozdrowienia

Vindex